fbpx

Didi Group buka pusat 3S Vespa dan Aprilia di Alor Setar, Kedah

Pusat 3S Vespa Aprilia CHJ Motors 01

PENGEDAR rasmi Vespa dan Aprilia di Malaysia iaitu Didi Group meluaskan lagi rangkaiannya dengan pembukaan pusat 3S baharu di Alor Setar, Kedah.

Dioperasikan oleh Chin Hin Jitra Motors (CHJ Motors), pusat 3S ini menampilkan identiti korporat terkini Piaggio serta menawarkan barisan model Vespa dan Aprilia, menjadikannya destinasi yang perlu dikunjungi oleh peminat dua roda.

Sebagai pusat 3S, ia juga menyediakan aksesori, alat ganti serta pusat servis yang serba lengkap bagi memenuhi keperluan pemilik Vespa dan Aprilia, terutamanya mereka yang berada di Alor Setar dan kawasan sekitarnya.

Selain itu, terdapat juga ruang menunggu yang selesa dan pelbagai kemudahan gaya hidup.

Rewi Hamid Bugo, Pengerusi Didi Group berkata pelancaran ini menandakan peristiwa penting kerana ia merupakan kemudahan 3S Vespa dan Aprilia yang pertama di Kedah.

“Saya ingin mengucapkan terima kasih dan tahniah kepada Chin Hin Jitra kerana memperkenalkan dan membawa jenama skuter Vespa dan Aprilia di Kedah, yang akan membantu kami mengukuhkan lagi kedudukan kami dan meningkatkan kehadiran kami di Malaysia,” katanya.

Pusat 3S Vespa dan Aprilia kendalian CHJ Motors ini beralamat di 1001 & 1002-A, Kompleks Sri Putra, Seberang, Jalan Putra, 05150 Alor Setar, Kedah.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved