fbpx

Isuzu D-Max 1.9L Standard kini didatangkan dengan kamera undur – harga RM105,599

Isuzu D-Max 1.9L Standard kamera undur 01

ISUZU Malaysia telah mengumumkan kemaskini untuk Isuzu D-Max, di mana semua model Double Cab kini didatangkan dengan kamera undur sebagai ciri standard.

Sebelum ini, kamera undur hanya terdapat pada varian tertinggi seperti X-Terrain dan Premium. Kini, varian 1.9L Standard menerima kelengkapan yang sama atas permintaan pelanggan yang mahukan lebih keselamatan dan bantuan ketika masuk ke ruang parkir.

Ini menjadikan Isuzu sebagai pengeluar pertama di Malaysia yang menyediakan kamera undur sebagai ciri standard untuk semua model Double Cab dalam barisan trak pikapnya.

Kamera undur ditempatkan dengan kemas di sisi pemegang ruang barangan belakang. Imej dari kamera tersebut dipaparkan secara jelas menerusi skrin sentuh tujuh inci yang turut mempunyai ciri sambungan Bluetooth.

“Dengan menawarkan ciri tersebut sebagai memenuhi keperluan penggunaan, ia tidak hanya melindungi pelaburan mereka, malahan juga memastikan kenderaan bergerak dengan selamat dan boleh diharap,” ujar Ketua Pegawai Operasi Isuzu Malaysia, Kenkichi Sogo.

Selain itu, varian 1.9L Standard juga mendapat dua slot USB – Type A dan Type C – pada bahagian depan untuk memudahkan penumpang mengecas peranti mereka.

Dari luar, varian ini boleh dibezakan dengan varian-varian lain menerusi pemegang pintu dan ruang barangan belakang dalam warna badan, berbanding warna perak sebelum ini.

Boleh didapati dengan transmisi manual atau automatik, D-Max 1.9L Standard yang dipertingkat ini dijual pada harga RM105,599.20 di Semenanjung Malaysia. Harga ini menunjukkan peningkatan sebanyak RM1,500 berbanding sebelum ini.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved