fbpx

Hap Seng Star Autohaus dibuka di Bukit Tinggi, bilik pameran luas dan mewah

mercedes hap seng star bukit tinggi 01

MERCEDES-Benz Malaysia (MBM) dan Hap Seng Star meneruskan kerjasama mereka dengan merasmikan Autohaus terbaharu di Bukit Tinggi, Klang. Ia menawarkan pengalaman gaya hidup mewah eksklusif di kawasan itu.

Autohaus tersebut yang juga pusat sehenti mempunyai keluasan 49,543 kaki persegi dan dibina di tanah berkeluasan 142,000 kaki persegi. Ia boleh menempatkan sehingga 45 kereta dalam satu masa.

Hap Seng Start Bukit Tinggi Autohaus ini dilengkapi Star Lounge, kafe layan diri, ruang permainan kanak-kanak, dan bilik solek mewah untuk wanita. Bahagian jualan gaya hidup pula menampilkan butik koleksi dan aksesori mewah Mercedes, dengan pelbagai rangkaian produk.

Dari segi servis, Autohaus ini mampu menjalankan servis sehingga 300 kereta sebulan, dan mampu ditambah di masa depan. Servis penyelenggaraan berkala dan baik pulih dijalankan oleh juruteknik terlatih dengan alatan lengkap oleh Mercedes-Benz.

Autohaus ini juga sedia menampung keperluan pelanggan Mercedes EQ dengan kemudahan empat pengecaj pantas DC berkapasiti 120kW.

Perkhidmatan lain termasuklah Express Service 2.0, pick-up dan penyerahan, tempahan servis drop-and-go, penjajaran dan imbangan tayar, baik pulih dan diagnosis elektrik, perlindungan cat, tint cermin, serta tuntutan jaminan dan insurans.

Selain itu, bangunan Autohaus ini menerima penarafan anugerah Bronze oleh GreenRE. Ia juga mempunyai kemampuan mapan seperti sistem penuaian air hujan.

Hap Seng Star Bukit Tinggi Autohaus terletak di Lot 168853, Jalan Jed 2/KS09, Bandar Parklands, 42100 Klang, Selangor.

Kumpulan Hap Seng Group kini mengoperasikan Sembilan Autohaus termasuk di Kuala Lumpur, Kinrara, Balakong, Jalan Ipoh, Setia Alam, Bukit Tinggi, dan Melaka.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved