fbpx

Audi A3 Sedan S Line dan QS S Line kini dapat Audi Assurance Package

audi a3 s line 03

PHS Automotive Malaysia (PHSAM) hari ini mengumumkan bahawa model A3 Sedan dan Q2 akan datang secara standard dengan Audi Assurance Package (AAP).

AAP menawarkan pembeli dengan pilihan penyelenggaraan selama tiga tahun, merangkumi servis yang dijalankan sepanjang penyelenggaraan berkala mengikut garis panduan pengeluar. Sementara jaminan pengilang pula dilanjutkan dari dua kepada lima tahun.

Pakej yang ditambah baik ini merupakan bukti usaha berterusan Audi dalam menyediakan pengalaman pemilikan dan servis yang lebih baik kepada pelanggannya.

Penyelenggaraan berkala, pemeriksaan oleh juruteknik terlatih dan pembaikan menggunakan alat ganti tulen akan membantu kenderaan beroperasi dengan lancar, sekali gus memberi kemudahan kepada pemilik.

Bermula 1 April 2023, harga runcit cadangan untuk A3 Sedan S Line adalah RM325,990 seunit, manakala Q2 S Line ditawarkan pada harga RM275,990.

Audi A3 Sedan dikuasakan oleh enjin 2.0-liter TFSI yang menghasilkan 190hp dan 320Nm tork. Bahagian hadapannya didominasi oleh Singleframe besar dengan gril sarang lebah yang disempurnakan lagi bersama lampu utama.

Ia juga hadir dengan ruang kabin lebih luas berbanding sebelumnya dan bahagian dalaman menggabungkan aspek kemewahan dengan teknologi terkini. Ciri-ciri seperti kokpit maya Audi, paparan sentuh MMI navigation plus bersaiz 10.1-inci dan perkhidmatan Audi connect plus hadir sebagai standard.

Audi Q2 1.4-litre TFSI pula ialah sebuah crossover mewah kompak yang terkenal dengan reka bentuk bergaya dan pelbagai teknologi canggih.

Q2 menawarkan dinamik pemanduan mengagumkan, terima kasih kepada nisbah stereng boleh ubah dan bantuan stereng yang bergantung kepada kelajuan. Ia nyata menyempurnakan janaan kuasa 150PS dan 250Nm tork daripada enjin berkenaan.

Maklumat lanjut mengenai Audi A3 Sedan, Audi Q2 serba baharu atau Audi Assurance Package, sila layari www.audi.com.my atau hububngi Audi Centre berhampiran.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved