fbpx

Pusat 3S Mitsubishi Motors dibuka di Kemaman, Terengganu

New Mitsubishi 3S Centre in Kemaman, Terengganu

MITSUBISHI Motors Malaysia (MMM) baru-baru ini merasmikan pembukaan pusat 3S baharu yang terletak di Kemaman, Terengganu.

Dioperasikan oleh rakan niaga MMM iaitu Okuan Motors Sdn Bhd, pusat baharu itu membawakan identiti jenama Mitsubishi Motors, selaras dengan slogan global jenama itu iaitu ‘Drive Your Ambition’.

Kemudahan yang berkeluasan 5,000 kaki persegi itu mempunyai sebuah pusat servis yang lengkap dengan peralatan terkini, serta tiga ruang servis.

Selain itu, ia juga menawarkan kemudahan-kemudahan berupa ruang rehat pelanggan, Wi-Fi dan ruang bermain kanak-kanak.

Shinya Ikeda menerima tanda penghargaan daripada wakil Okuan Motors, Jensen Chang

“Okuan Motors telah bersama keluarga Mitsubishi Motors sejak 2015 dengan sebuah pusat 3S di Kuantan, Pahang. Sebagai pengedar yang komited untuk meningkatkan pengalaman pelanggan, Okuan Motors meluaskan jejaknya ke Terengganu dengan membuka sebuah lagi pusat 3S yang menawarkan perkhidmatan jualan dan selepas jualan,” kata Shinya Ikeda, ketua pegawai eksekutif MMM.

Okuan Motors terletak di No. F-56-57-58-G, Jalan Raja Udang 2, Kemaman River Front, Biz Centre, 24000 Cukai, Terengganu.

Ia beroperasi dari Sabtu hingga Rabu, dari jam 8.45 pagi hingga 5.15 petang, dan pada Khamis dari jam 7.45 pagi hingga 5.00 petang.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved