fbpx

Pemilik Audi tak usah pening kepala dengan adanya program servis Audi Plus

audi a5 sportback 02

PHS Automotive Malaysia (PHSAM) hari ini mengumumkan program kesetiaan baharu Audi Plus, disasarkan untuk memberi manfaat kepada pemilik-pemilik Audi berusia lebih lima tahun.

Prgoram Audi Plus menawarkan pemilik Audi tiga baucar servis 10 peratus yang boleh digunakan dalam tempoh tiga tahun selepas tahun servis kelima. Sebagai tambahan, Audi menyediakan bantuan tepi jalan sehingga 12 bulan dari penebusan baucar.

Program ini khas untuk pemilik Audi dengan kenderaan berusia lebih lima tahun, termasuk kenderaan import terus dan parallel. Pemilik hanya perlu melawati mana-mana pusat servis Audi Centre terdekat untuk melanggannya.

Audi Plus juga merangkumi alat ganti tulen yang diperbuat dari bahan berkualiti tinggi yang akan digunakan dalam servis kenderaan. Ini termasuklah minyak, penapis udara, pengecaj bateri, bilah penggilap cermin, hinggalah kepada palam pencucuh dan pelapik brek.

“Pemilik-pemilik boleh menjangkakan servis komprehensif dan lancer di pusat servis kami melalui program ini. Juruteknik kami juga adalah terlatih dengan penilaian dan pensijilan oleh Audi,” kata Erik Winter, Pengarah Urusan PHSAM.

“Selain kepakaran yang betul, mereka (juruteknik) juga dilengkapi dengan alatan yang tepat untuk memeriksa dan menyelenggara kenderaan berdasarkan garis panduan Audi,” tambahnya.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved