fbpx

Carsome buka pusat servis di Petaling Jaya dan Ampang

Pusat Servis Carsome 01

CARSOME secara rasminya meneroka pasaran servis kereta selepas jualan dengan pelancaran pusat servisnya yang tersendiri.

Platform e-dagang kereta bersepadu itu memulakan operasi di dua buah lokasi strategik yang terletak di Petaling Jaya dan Ampang. Pemilik kereta kini boleh membuat janji temu untuk pemeriksaan kali pertama melalui laman web Carsome.

Selain memenuhi keperluan pembeli kereta terpakai dari syarikat, pusat servis Carsome juga menawarkan perkhidmatan kepada mereka yang mencari kemudahan penyelenggaraan kereta tanpa kebimbangan selepas tempoh jaminan kenderaan mereka tamat.

Menurut data Carsome, 80 peratus daripada kereta Carsome telah melepasi tempoh jaminan sah lima tahun mereka. Ini membayangkan kemungkinan yang lebih tinggi untuk pemilik kereta menjalankan servis kereta mereka di bengkel biasa berbanding pusat servis bertauliah.

Sebagai sebahagian daripada komitmen Carsome dalam menyampaikan perkhidmatan yang dipercayai, pemilik kereta boleh menikmati perkhidmatan penyelenggaraan dan pembaikan dengan kualiti terjamin yang disediakan oleh mekanik bertauliah.

Mereka juga akan menerima bil yang telus dan awal untuk perkhidmatan yang diperlukan. Setiap perkhidmatan penyelenggaraan kereta akan diberi 20 titik pemeriksaan percuma untuk mengenal pasti sebarang isu asas, sebelum disyorkan pakej penyelenggaraan terbaik.

Setelah diperiksa, pusat servis Carsome menawarkan tiga pakej untuk memenuhi pelbagai keperluan dengan perkhidmatan berkala, bersama-sama dengan pelbagai pilihan lain untuk memenuhi keperluan pengguna.

Untuk keadaan kereta yang lebih khusus, pusat servis Carsome akan memberikan sebut harga yang sewajarnya.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved