fbpx

PHS Automotive Malaysia perkenal Audi Assurance Package untuk pemilik baharu

Audi Assurance Package_1

PHS Automotive Malaysia (PHSAM) baru-baru ini mengumumkan pelarasan harga atas jalan untuk keseluruhan rangkaian model Audi, serta melancarkan Audi Assurance Package (AAP).

Sah untuk semua kenderaan baharu yang dibeli bermula 1 Januari 2023, AAP menawarkan pembeli penambahan berupa penyelenggaraan percuma selama tiga tahun dan waranti pengeluar selama tiga tahun, menjadikan jumlah perlindungan kepada lima tahun.

Menurut PHSAM, AAP ditawarkan pada harga serendah RM8,000 hingga RM24,000, bergantung kepada model yang dipilih. Pemilik Audi baharu boleh memilih untuk mendapatkan pakej perlindungan tersebut sebelum atau selepas membuat pembelian.

Erik Winter, Pengarah Urusan PHSAM berkata, “Pemilik Audi mahukan pengalaman pemilikan yang luar biasa, dan ia bermula dengan pembelian. Program ini direka untuk memberikan pemilik lebih nilai dan fleksibiliti pada harga runcit baharu, sambil memberikan mereka ketenangan minda.”

Tambah beliau lagi, cawangan Audi Centre juga bersedia untuk memberikan sokongan kepada pemilik menerusi perkhidmatan selepas jualan yang lebih baik dan pakej yang sesuai untuk gaya hidup mereka.

“Inisiatif ini adalah tambahan kepada siri program penjagaan pelanggan bagi menjadikan Audi pilihan mereka yang mahukan pengalaman pemanduan berkelas tinggi,” katanya.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved