fbpx

UMW Toyota Motor jual 6,786 unit kenderaan pada Januari 2023

toyota hilux 2020 media drive 25

UMW Toyota Motor (UMWT) telah mengumumkan prestasi jualannya bagi bulan Januari 2023, di mana syarikat itu berjaya menjualn 6,771 unit kenderaan Toyota dan 15 unit kenderaan Lexus, menjadikan jumlah keseluruhan sebanyak 6,786 unit.

Datuk Ravindran K, Presiden UMW Toyota Motor berkata syarikatnya juga memulakan tahun baru dengan cemerlang apabila merangkul anugerah Platinum di Putra Brand Awards untuk kali keempat berturut-turut.

“Ditambah pula dengan gelaran Jenama Automotif Bukan Nasional No.1 dengan merekodkan jualan melebihi 100,000 unit tahun lalu, kami amat berterima kasih kepada pelanggan kami atas sokongan berterusan mereka dan kami lebih komited untuk pergi ‘Extra Mile’ untuk ‘Move Your World’ dan memberikan pengalaman pemilikan luar biasa,” tambah beliau.

Walaupun sambutan Tahun Baru Cina sudah berakhir, pelanggan masih boleh menikmati pelbagai tawaran hebat daripada UMWT.

Sebagai contoh, Vios dan Yaris kini boleh dimiliki dengan ansuran bulanan masing-masing serendah RM598 dan RM558, di samping promosi bernilai sehingga RM5,490. Bukan itu sahaja, juga terdapat promosi Toyota Service Savers dari hanya RM22 sebulan.

UMWT turut melancarkan kejohanan golf profesional Toyota Tour, yang merupakan hasil daripada perkongsian hak penamaan dengan Persatuan Profesional Golf Malaysia (PGM).

Kejohanan ini akan diadakan di Saujana Golf & Country Club dari 8 hingga 11 Mac, dengan hadiah berjumlah RM230,000. Ia akan disusuli dengan lapan lagi kejohanan tertutup di kelab-kelab golf premium terkemuka, setiap satu menawarkan hadiah berjumlah RM210,000.

Toyota Tour akan menutup tirainya dengan Toyota Championship di Kuala Lumpur Golf & Country Club dari 14 hingga 17 November. Acara yang diadakan secara bersama dengan Asian Development Tour (ADT) itu menawarkan hadiah bernilai RM350,000.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved