fbpx

Naza Ria terbakar di stesen minyak, pemandu wanita nyaris rentung

Naza Ria terbakar 02

SEORANG wanita hampir maut selepas kenderaan jenis MPV yang dinaikinya terbakar di hadapan stesen petrol di Kajang hari ini.

Jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat Selangor berkata mangsa berjaya menyelamatkan diri dalam kejadian yang berlaku pada pukul 8 pagi itu. Mangsa tidak mengalami sebarang kecederaan.

Tambah jurucakap itu lagi, sepasukan penyelamat dari Balai Bomba dan Penyelamat Cyberjaya dikejarkan ke tempat kejadian selepas menerima panggilan kecemasan pada pukul 8 pagi.

Sementara itu, komander operasi Sharel Mohamad memaklumkan bahawa kebakaran tersebut berlaku di stesen PetronasLebuh Raya Lingkaran Penyuraian Trafik Kajang (SILK) yang terletak berhampiran Universiti Tenaga Nasional (UNITEN).

“90 peratus kereta tersebut musnah dan pemandunya, yang berseorangan ketika kejadian, berjaya melarikan diri sebelum ketibaan pasukan penyelamat,” katanya dalam satu kenyataan.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved