fbpx

Kempen Petron “Jom Jalan-Jalan Türkiye” tawar hadiah bernilai lebih RM300,000

Petron Jom Jalan-Jalan Turkiye 03

Petron Malaysia, dengan kerjasama Lembaga Pelancongan Türkiye telah melancarkan kempen promosi “Jom Jalan-Jalan Türkiye” bermula dari 15 Disember 2022 hingga 15 Mac 2023.

Kempen diadakan bertujuan untuk memberi ganjaran kepada pelanggan Petron Miles (P-Miles) menerusi peluang untuk memenangi percutian impian mereka. Ia juga adalah kesinambungan daripada kempen “Jom Jalan-Jalan” yang dimulakan pada Oktober tahun lepas sejurus selepas perjalanan rentas negeri dibenarkan.

Kempen bersepadu selama tiga bulan ini merangkumi pengaktifan di lapangan dan dalam talian. Ia dimulakan dengan “Turkish Grand Bazaar” di Paradigm Mall dari 15 hingga 18 Disember 2022.

Ini diikuti dengan kempen di seluruh negara dengan aktiviti-aktiviti yang menarik di stesen-stesen servis Petron yang terpilih serta peraduan media sosial. Terdapat juga barangan eksklusif Petron “Jom Jalan Jalan Türkiye” untuk dimenangi.

Danny Chen, Pengurus Pemasaran Petron Malaysia berkata, “Kami sangat teruja untuk bekerjasama dengan Lembaga Pelancongan Türkiye , rakan kongsi pelancongan dan penaja tempatan untuk memberi ganjaran kepada pelanggan setia kami dengan hadiah-hadiah yang menarik.

Katanya lagi, kempen ini datang tepat pada masanya kerana Petron juga menyambut ulang tahun ke-10 pada tahun ini. Kempen ini adalah cara pihak Petron terima kasih kepada pelanggan mereka.

Selain Türkiye Tourism, Petron juga bekerjasama dengan rakan perniagaan lain iaitu Türkiye Embassy, Turkish Airlines, Plaza Premium Group dan American Tourister untuk mempromosikan pelancongan domestik dan antarabangsa, di samping menawarkan pelanggan peluang memenangi pakej percutian yang menarik.

Untuk menyertai, pemegang kad P-Miles perlu memuat turun dan mendaftar pada aplikasi mudah alih Petron Miles apabila membuat pembelian petrol. Mereka akan mendapat kemasukan secara automatik dengan pembelian petrol minimum RM50 di mana-mana stesen servis Petron untuk layak memasuki cabutan bertuah.

Menerusi kempen ini, seramai 336 pemenang bertuah akan menerima ganjaran dan hadiah bernilai lebih RM300,000. Seorang pemenang Hadiah Utama akan mendapat pakej pelancongan 8 hari 7 malam bernilai lebih RM50,000 bersama-sama seorang rakan. Mereka juga akan dapat menikmati kelas perniagaan Turkish Airlines.

Lima pemenang Hadiah Pertama pula akan menerima pakej percutian 8 hari 7 malam untuk dua orang berserta tiket penerbangan pergi balik kelas ekonomi dan akses ke lounge Plaza Premium.

Turut disediakan adalah 330 Hadiah Saguhati. 30 pemenang akan menerima bagasi American Tourister bernilai RM800, dan 300 pemenang lagi akan menikmati mata P-Miles bernilai RM500. Semua pemenang bagi setiap kategori hadiah akan diumumkan selepas kempen selama tiga bulan berakhir.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved