fbpx

Bilik pameran BMW Seong Heo Premium Motors diperbaharui, kini turut bawa jenama MINI

bmw mini seong heo premium motors 05

SEONG Hoe Premium Motors, wakil pengedar BMW bertauliah yang paling lama memberi khidmat di Melaka, yakni sejak 1979, telah melancarkan bilik pamerannya yang diperbaharui.

Ia kini bakal memuatkan kenderaan daripada jenama BMW (BMW M, BMW i dan banyak lagi), dan akan turut membawakan kenderaan MINI. Bilik pameran baharu ini akan menampilkan aneka khidmat serta fasiliti premium yang dinaik taraf.

Fasiliti ini dibina di atas ruang seluas 7,100 kaki persegi, mampu mempamerkan sepuluh kenderaan BMW dan tiga kenderaan MINI dalam satu masa. Ruang ini juga didatangkan dengan bilik pameran MINI yang eksklusif di aras mezanin.

Sementara itu, para pelanggan yang berminat dan ingin melihat kenderaan BMW Premium Selection yang disediakan oleh Seong Hoe Premium Motors, mereka boleh mengunjungi fasiliti baharu yang terletak berhampiran pusat pengedaran ini.

Beroperasi bersama 50 orang kakitangan, Seong Hoe Premium Motors akan membekalkan pelbagai perkhidmatan yang meliputi Servis BMW, Gaya Hidup BMW, Alat Ganti Tulen dan Aksesori, Perkhidmatan Kewangan dan Insurans BMW, Servis Segera, Perkhidmatan Ambil dan Hantar, serta Bantuan Tepi Jalan.

Penawaran Servis, Gaya Hidup dan Aksesori bagi jenama MINI turut disediakan. Pusat pengedaran ini juga menampilkan Balai Singgah Penyerahan Kereta, Isetta Bar, ruang RATC (resepsi di kereta) dan sebuah stesen pengecasan AC/DC BMW, selain akses internet percuma.

Seong Hoe Premium Motors Sdn Bhd kini dibuka dari jam 8:30 pagi hingga 5:30 petang setiap hari dari Isnin hingga Sabtu dan dari jam 10 pagi hingga 3 petang pada hari Ahad serta cuti umum.

Alamat: Lot 2020, Jalan Semabok, Taman Sinn Semabok, 75050 Melaka.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved