fbpx

Dapatkan kereta kawalan jauh koleksi Shell Motorsports mulai 8 Oktober ini

Koleksi Shell Motorsports 01

Shell Malaysia telah melancarkan koleksi Shell Motorsports terbaru yang menampilkan kereta kawalan jauh Bluetooth. Koleksi ini terdiri daripada tujuh model menarik seperti berikut:

Ferrari SF90
BMW M4 Motorsport
Nissan Formula E Gen 2
Hyundai i20 Coupe WRC
Shell V-Power Racing Team Ford Mustang GT
Team Penske Indycar
Team Penske Ford Mustang GT

Setiap kereta dalam koleksi ini didatangkan dengan bateri pintar sel litium yang boleh dicas semula yang dibangunkan dengan kerjasama BrandBase. Ia boleh dikawal dengan menggunakan telefon pintar menerusi aplikasi Shell Racing yang boleh didapati di App Store dan Google Play Store.

Setiap model akan dikeluarkan setiap minggu secara eksklusif di stesen minyak Shell di seluruh negara. Model kereta atau bateri boleh didapati secara berasingan pada harga RM30 dengan setiap pembelian bahan api bernilai RM50 minimum.

Apa yang menarik, pelanggan boleh membeli kotak eksklusif koleksi Shell Motorsports dengan harga RM80 dengan mengisi minyak Shell V-Power Racing berjumlah RM80 dalam satu resit.

Ferrari SF90

Untuk melengkapkan koleksi mereka, pelanggan boleh mendapatkan model eksklusif Ferrari SF90 dan satu bateri percuma dengan membeli minyak enjin Shell Helix Lubricant 4L terpilih di stesen minyak Shell. Promosi ini bermula dari 8 Oktober hingga 8 Disember.

Bagi meraikan pelancaran koleksi ini, Shell Malaysia akan menganjurkan satu acara di KL Sentral mulai 17 hingga 23 Oktober dan di Mid Valley Megamall dari 26 hingga 30 Oktober.

Selain mencuba kesemua tujuh model kawalan jauh yang ditawarkan, pengunjung juga boleh menyaksikan dengan lebih dekat lagi replika Hyundai i20 WRC yang memenangi Kejohanan Rali Dunia di Greece baru-baru ini.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved