fbpx

Himpunan BMW M terbesar sempena Hari Malaysia pada 16 September ini

bmw m gathering 2022 04

BMW Group Malaysia dan Kelab Pemilik M Malaysia bakal meraikan Hari Malaysia dengan himpunan BMW M terbesar di negara ini yang juga sempena 50 Jahre M.

Mencerminkan semangat sejati M, BMW Group Malaysia bakal meraikan Hari Malaysia ke-59 dan “50 Jahre M” – menyatukan komuniti pemilik dan peminat BMW M bagi perhimpunan kenderaan prestasi BMW M yang terbesar di dalam negara.

Konvoi kenderaan BMW M dari pelbagai generasi akan membuat kemunculan di pusat bandar Kuala Lumpur pada Hari Kebangsaan tahun ini untuk menzahirkan minat mereka terhadap ///M di Malaysia dan sukan permotoran.

Dibuka kepada umum, perhimpunan ini akan menampilkan lebih daripada 150 buah kenderaan prestasi BMW M, termasuk pameran model-model BMW M yang tertua di dalam negara, tidak lupa juga persembahan muzik dan barangan eksklusif yang sedia untuk dimenangi.

Himpunan ini akan bertempat di LaLaport Bukit Bintang City Centre, Kuala Lumpur dari 10 pagi hingga 4 petang. Dan semestinya pada Jumaat depan, iaitu 16 September 2022.

Untuk maklumat lanjut mengenai Perhimpunan BMW M Terbesar pada Hari Malaysia, anda boleh layari laman Instagram rasmi komuniti pemilik M Malaysia di sini.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved