fbpx

Volkswagen eShowroom dinaik taraf – tengok model apa yang ada pada masa sebenar

VW-eShowroom_PR

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) baru-baru ini telah mempertingkatkan eShowroom untuk memberi lebih kemudahan kepada mereka yang ingin membeli sebuah Volkswagen.

Pada laman web yang telah ditambah baik itu, pelanggan kini mempunyai akses ke atas unit-unit yang ada untuk dijual di pengedar-pengedar sah Volkswagen di seluruh negara pada masa sebenar.

Berdasarkan seperti konsep ‘siapa cepat dia dapat’, hanya model yang ada di pengedar sahaja akan dipamerkan. Pelanggan boleh melayari laman web berkenaan untuk mencari apakah model yang ada sekarang dan lokasinya.

Kemudian mereka boleh memilih sama ada untuk mendapatkan slot pandu uji atau membuat tempahan secara dalam talian dengan yuran standard RM1,500. Mereka kemudian akan dihubungi oleh pengedar yang dimahukan untuk langkah-langkah seterusnya dan melengkapkan pembelian.

Tangkap layar laman sesawang Volkswagen eShowroom

Rebat eksklusif sempena Merdeka dan Hari Malaysia

Sebagai sebahagian daripada sambutan Merdeka dan Hari Malaysia sepanjang dua bulan depan, pelanggan yang membuat tempahan menerusi eShowroom akan menerima rebat eksklusif sebanyak RM500 atas pembelian mereka.

Pengarah Urusan VPCM, Erik Winter berkata pihaknya sentiasa mencari jalan untuk meningkatkan pengalaman pemilikan pelanggan Volkswagen bermula dari saat pembelian lagi.

“Dengan ini, eShowroom kami dibina di atas konsep untuk membawakan pengedar Volkswagen terus ke hujung jari pelanggan. Kami kini berbesar hati untuk menawarkannya dengan memperkenalkan ciri kebolehdapatan pada masa sebenar. Ia akan memberi kemudahan dan memastikan perjalanan pemilikan yang lebih lancar buat pelanggan,” tambah beliau.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved