fbpx

Audi Centre Setia Alam dibuka semula, dioperasi Goh Brothers Motor

audi centre setia alam

PHS Automotive Malaysia (PHSAM) dan pengedarnya Goh Brothers Motor Sdn Bhd mengumumkan pembukaan semula Audi Centre Setia Alam.

Fasiliti empat tingkat bertaraf 4S itu menempatkan kemudahan jualan, servis, alat ganti, serta cat dan badan untuk jenama Jerman itu.

Audi Centre Setia Alam mempunyai keluasan 60,000 kaki persegi, dan menampilkan rekaan senibina Audi Terminal yang kontemporari dan suasana nyaman. Tambahan lagi, segala kemasan, perabot dan pencahayaan juga menepati tema ini.

Fasiliti 4S ini juga menempatkan 12 unit kereta pameran, ditemani staf-staf yang akan membantu anda mendapat maklumat diperlukan. Sementara itu di ruangan lain, terdapat 17 ruang servis dengan kemampuan menyelenggara sehingga 34 kereta sehari.

Erik Winter, pengarah urusan PHSAM berkata, “Kepuasan pelanggan sentiasa penting, dan ini menjadikan pemberian pengalaman pelanggan sebagai keutamaan kami.”

“Untuk ini, penting supaya kami bekerjasama dengan rakan kongsi kami untuk memastikan penambahbaikan berterusan untuk baahgian jualan dan selepas jualan bagi pelanggan Audi,” tambahnya.

Audi Centre Setia Alam terletak di lokasi strategik dan akan memberikan akses kepada pelanggan sekitar termasuk Shah Alam dan Klang.

Untuk kemudahan pelanggan juga, Audi Centre ini dilengkapi dengan ruang menunggu selesa, WiFi, dan ruang penyerahan khas untuk pengalaman unik kepada pelanggan.

Untuk promosi sempena pembukaan semula ini, Audi Centre Setia Alam juga menawarkan diagnostik 20-poin percuma bernilai RM300 untuk pelanggan terpilih, sah sehingga 31 Ogos 2022.

Semua kereta-kereta Audi yang dibeli disokong dengan jaminan 5-tahun tanpa had perbatuan, servis percuma 3-tahun, dan bantuan tepi jalan 5-tahun.

Audi Centre Setia Alam terletak di 22A, Persiaran Setia Dagang, Setia Alam, Selangor. Ia dibuka dari Isnin hingga Ahad (8:30 pagi hingga 5:30 petang), manakala untuk servis selepas jualan dibuka dari Isnin hingga Sabtu (8:30 pagi hingga 5:30 petang).

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved