fbpx

Maxim tawar e-hailing dengan fungsi kegunaan harian, bakal lancar Foods&Goods

maxim malaysia

MAXIM menawarkan penyelesaian e-Hailing terbaharu yang menggabungkan pengangkutan biasa serta fungsi tambahan merangkumi penghantaran barang, kargo, bantuan tepi jalan, dan keperluan harian seperti dobi serta urut/spa.

Syarikat e-hailing itu juga dalam satu kenyataan berkata akan menawarkan perkhidmatan-perkhidmatan tersebut pada harga berpatutan.

Selain itu, Maxim juga bakal melancarkan pasaran Foods&Goods, dimana anda boleh menggunakan aplikasi itu untuk membeli makanan, barangan runcit, produk kesihatan dan kecantikan, aksesori fesyen, dan banyak lagi.

Ia sekaligus akan membuka peluang kerjasama dengan rakan kongsi baharu yang mahu menjadi sebahagian dari komuniti perniagaan.

Kos perjalanan telus

Imej oleh: I Love Borneo

Maxim menawarkan harga yang lebih berpatutan berbanding kebanyakan pesaingnya. Sebagai contoh, kos perjalanan bermula serendah RM4, dan nilai diketahui sebaik anda membuat tempahan dan ianya tidak berubah walaupun trafik dalam waktu puncak.

Untuk kemudahan anda, tempahan beberapa alamat juga boleh dibuat dalam satu perjalanan, malah anda boleh menukar laluan semasa dalam perjalanan.

Imej oleh: Facebook Maxim

Selain itu, anda boleh memaklumkan pemandu tentang syarat tambahan: menyatakan terdapat penumpang kanak-kanak, memerlukan baki wang bagi pembayaran tunai dengan wang nilai besar, menambah bagasi, mengangkut haiwan, atau meminta pemandu untuk membawa barang.

Satu lagi ciri yang berguna ialah berkongsi trek perjalanan. Anda boleh menghantar pautan kepada orang lain, berkenaan pergerakan kereta yang dapat dilihat pada peta dalam waktu yang sebenar.

Ini berguna apabila anda perlu menjemput rakan di sepanjang jalan atau memastikan perjalanan orang tersayang berjalan lancar.

Kadar «Penghantar» dan «Beli Dan Hantar»

Tanpa meninggalkan rumah, anda boleh menempah rakan penghantaran, serta pembelian dan penghantaran barangan runcit dan barangan lain yang diperlukan.

Perkhidmatan ini menerima permintaan yang tinggi semasa waktu pandemik dan masih dalam permintaan tinggi.

Di bahagian komen, anda menunjukkan maklumat tambahan, sebagai contoh, apa sebenarnya yang perlu dihantar atau menulis senarai barangan untuk dibeli.

Untuk maklumat lanjut, layari https://taximaxim.com/my/

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved