fbpx

BMW 2-Series Limited Edition khas untuk pasaran Malaysia, 50 unit sahaja

bmw 2 series limited edition 2022 01

HANYA 50 unit ditawarkan, perkenalkan BMW 2-Series Limited Edition yang padat dengan alatan M Performance seperti berikut:

Gril depan MPA Shadowline
Perumah cermin sisi gentian karbon
Spoiler belakang M
Projektor pintu LED dan M Performance Slides

Sedan ini juga hadir dengan tiga pakej berbeza iaitu “Aesthetics”, “Signature Sound”, dan “Best of Both Worlds”.

Pakej Aesthetics memberikan gaya sporti dan edgy, serta hadir dengan baucar petrol bernilai RM3,000. Signature Sound pula memberikan audio berkualiti dengan sistem premium Harman Kardon serta pembesar suara Bluetooth Harman Kardon.

Jika anda pilih pakej Best of Both Worlds, anda akan dapat kesemua barangan dari Aesthetics dan Signature Sound. Kesemua pakej juga diberikan Bersama dengan filem tint dan cawan seramik Sttoke yang boleh diguna semula.

Aspek lain adalah sama seperti BMW 218i, dimana kereta ini dikuasakan oleh enjin 1.5-liter turbo 3-silinder yang menghasilkan 140hp dari 4,600 hingga 6,500rpm serta 220Nm tork dari 1,480 hingga 4,200rpm.

Kuasa disalurkan ke roda depan melalui kotak gear automatik dwi-klac 7-kelajuan. Ini membolehkan BMW 2-Series Limited Edition ini memecut ke 100km/j dalam 8.7 saat, dan kelajuan maksima adalah pada 213km/j.

Ciri standard lain termasuklah lampu depan LED, rim 18-inci Style 819 M dwi-tona, keyless entry, butang push start, balutan kulit Dakota, lampu kabin Boston, dan BMW Live Cockpit Professional dengan dua paparan 10.25-inci.

BMW 2-Series edisi terhad ini boleh menjadi milik anda dengan harga bermula RM227,800.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved