fbpx

Carsome PJ Automall kini dibuka, siap dengan pusat pengecasan EV

carsome pj automall 06

CARSOME, platform e-dagang kereta bersepadu terbesar di Asia Tenggara telah melancarkan Carsome PJ Automall semalam.

Fasiliti itu merupakan pusat pengalaman Carsome terbesar di Malaysia setakat ini dan pertama yang dilengkapi dengan stesen pengecas kenderaan elektrik.

Carsome PJ Automall memberikan para pelanggan pengalaman pembelian kereta yang lebih baik – daripada melihat, memilih, hingga memandu uji.

Mereka dapat melengkapkan pembelian melalui kemudahan kewangan yang disediakan di Automall, di mana permohonan pinjaman boleh diproses dan diluluskan dalam masa satu hari.

Kemudahan tambahan termasuk perkhidmatan estetik kereta seperti perincian dan pemasangan cermin gelap untuk kereta yang baru dibeli juga disediakan.

Pengasas Bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Carsome, Eric Cheng berkata Carsome PJ Automall menyasarkan untuk meningkatkan pengalaman pembelian kereta pelanggan dengan menawarkan kemudahan dan keselesaan di bawah satu bumbung.

“Pelancaran Carsome PJ Automall akan mengukuhkan tawaran hibrid dalam talian ke luar talian kami dan meningkatkan pengalaman pelanggan kami.

“Motivasi kami adalah untuk menjadikan pusat pengalaman ini sebagai pusat gaya hidup, di mana pelanggan boleh menikmati proses membeli kereta, dan lebih penting, menyerahkan kebimbangan dan kerumitan proses kepada pasukan kami yang berdedikasi,” tambah Cheng.

Carsome PJ Automall yang terletak di Lebuhraya Persekutuan di bilik pameran ikonik Naza Automall menempati ruang seluas lebih 100,000 kaki persegi.

Ia boleh memuatkan lebih daripada 200 buah kereta – daripada inventori dalam talian Carsome yang semakin berkembang dan kini mempunyai lebih daripada 1,600 buah kereta – untuk memudahkan pelanggan membuat pilihan, daripada model SUV, MPV, 4×4, sedan, hatchback hingga ke segmen kereta mewah.

Carsome PJ Automall juga menempatkan rakan kongsi perbankan seperti Maybank dan Public Bank; rakan kongsi perincian dan pemasangan cermin gelap kereta iaitu Ecotint dan Glass Auto, untuk mengukuhkan usaha Carsome dalam menawarkan pengalaman membeli kereta yang berbeza.

Bersempena dengan pelancaran Carsome PJ Automall, Carsome akan menganjurkan acara Shop and Dine Carsome CARnival selama dua hari pada hari Sabtu, 11 Jun dan Ahad, 12 Jun pada jam 12.00 tengah hari hingga 8.30 malam.

Pengunjung akan disajikan dengan pelbagai pilihan makanan, menikmati persembahan muzik dan juga berpeluang untuk mengambil bahagian dalam aktiviti dan permainan sambil melihat kereta pra-milik Carsome yang dipamerkan di Carsome PJ Automall sebelum membuat pembelian.

Mereka juga boleh menyertai cabutan bertuah dan berpeluang memenangi hadiah-hadiah bernilai sehingga RM12,000, termasuk Nintendo Switch OLED, jam tangan pintar Garmin Venu SQ dan banyak lagi.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved