fbpx

QJMotor SRK600 tiba di Malaysia – Pilihan dua warna, RM35,888

qjmotor srk600 01b

QJMOTOR SRK600 secara rasminya telah dilancarkan untuk pasaran tempatan dengan harga rasmi bermula RM35,888 tidak termasuk insurans dan cukai jalan.

Jentera 600cc ini diedarkan melalui syarikat automotif nasional, MForce Bike Holdings Sdn. Bhd. selaku pegedar ekslusif jenama QJMotor di Malaysia dan hadir dengan dua warna pilihan; Flaming Red dan Pearl White.

QJMotor SRK600 memiliki enjin 4-silinder sebaris, 16-injap dengan teknologi DOHC yang mampu menghasilkan 80.5hp pada 11,000rpm dan 55Nm tork pada 8,000rpm.

Dengan enjin 4-silinder sebaris juga, ia menawarkan keseimbangan antara kecekapan bahan api dan kuasa. Selain itu, ia menjadikan QJMotor SRK 600 lebih seimbang dengan pengagihan berat yang sama.

Brek hadapan dan belakang motosikal ini dilengkapi kaliper Brembo dengan ABS dwi-saluran. Bagi suspensi pula, bahagian hadapan menggunakan teleskopik terbalik Marzocchi manakala belakang menggunakan lengan hayun Kayaba (KYB).

Asas QJMotor SRK600 diperbuat dari rangka jenis trellis yang jauh lebih ringan dan membantu untuk meningkatkan prestasi motosikal.

Motosikal ini juga didatangkan dengan sistem keyless dimana enjin hanya dapat dihidupkan apabila kunci berada dalam lingkungan tiga meter sahaja.

Skrin TFT bersaiz 5-inci menampilkan tiga mod iaitu siang, malam atau auto untuk melaraskan tahap kecerahannya.

Ciri lain pada SRK600 adalah lampu LED penuh dan tangki bahan api berkapasiti 15-liter.

QJMotor SRK600 boleh di dapati di mana-mana pengedar sah MForce di seluruh Malaysia pada pertengahan bulan Jun.

Dengan setiap pembelian QJMotor SRK600, para pembeli boleh menikmati jaminan pengeluar selama dua tahun atau jarak perjalanan 20,000 km (yang mana tiba dahulu) dan perkhidmatan pembelian alat ganti tulen atas talian oleh MForce Bike Holdings Sdn. Bhd.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved