fbpx

MotoPlex PJ dibuka, himpun jenama Piaggio, Vespa, Aprilia dan Moto Guzzi

motoplex pj 02

PIAGGIO Group baru-baru ini mengumumkan pembukaan Motoplex Petaling Jaya iaitu bilik pameran pertama yang menempatkan empat jenama premium di bawahnya – Piaggio, Vespa, Aprilia dan Moto Guzzi.

Dikenali sebagai stor konsep dinamik, MotoPlex PJ membawakan rangkaian produk meluas serta pusat khidmat pelanggan, menjadikannya destinasi ideal untuk peminat dan pemilik jentera dua roda.

Motoplex PJ akan diselia oleh Goh Brothers Motorcycles Sdn Bhd iaitu pengedar rasmi yang dilantik oleh Didi Group yang bertanggungjawab membawa kesemua empat jenama tadi ke Malaysia.

Dengan rekaan berinspirasikan Itali, fasiliti berkeluasan 540 meter persegi ini dibahagikan kepada 285 meter persegi untuk ruang pameran dan 255 meter persegi untuk pusat servis.

Bahagian servisnya dilengkapi alatan diagnostik canggih dan juruteknik serta mekanik motosikal terlatih, memberikan khidmat dan alat ganti berkualiti.

“Motoplex ialah ‘rumah’ untuk jenama-jenama ikonik Piaggio. Menempatkan kesemuanya bawah satu bumbung membolehkan kami memberikan lebih banyak pilihan kepada bakal pelanggan yang mahukan pengalaman tunggangan jentera Itali,” kata Simone Niccolai, naib presiden senior Piaggio Group Asia Pasifik.

MotoPlex Pj terletak di Tower B, Pacific Towers, Jalan 13/6, Seksyen 13, 46200 Petaling Jaya, Selangor.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved