fbpx

Saksi diseru tampil bantu kes Bezza langgar orang, lawan arus di SKVE

Polis meminta saksi bantu salur maklumat mengenai kemalangan di SKVE, semalam.
Polis meminta saksi bantu salur maklumat mengenai kemalangan di SKVE, semalam.

SAKSI kemalangan di Kilometer 30.1 Lebuhraya Lembah Klang Selatan (SKVE) menghala Bandar Saujana Putra diminta tampil membantu siasatan polis.

Polis berkata, individu menyaksikan insiden tersebut diharap tampil dengan segera bagi memudahkan siasatan kes.

Mereka yang mempunyai maklumat berkaitan boleh menghubungi penyiasat Inspektor Mazrol Mohd Din di talian 011-18539115 atau 03-31872222.

Jelas pihak polis, kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 42(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Kenderaan Perodua Bezza dipercayai melawan arus dan melanggar penunggang motosikal di Lebuhraya Lembah Klang Selatan (SKVE) . - Foto tangkap layar video tular di Facebook
Kenderaan Perodua Bezza dipercayai melawan arus dan melanggar penunggang motosikal di Lebuhraya Lembah Klang Selatan (SKVE) . – Foto tangkap layar video tular di Facebook

Terdahulu, seorang lelaki memandu secara melawan arah dan disyaki melanggar dua penunggang motosikal di SKVE ditahan polis.

Memetik laporan Bernama, lelaki berusia 42 tahun itu ditahan selepas mendapatkan rawatan ekoran kecederaan bahagian kepala di Hospital Banting, semalam.

Kejadian jam 2 petang semalam menyaksikan pemandu Perodua Bezza itu melanggar seorang penunggang motosikal.

Pemandu kereta itu kemudian bergerak secara melawan arus di lorong kecemasan dan melanggar seorang lagi penunggang motosikal.

Susulan pelanggaran tersebut kedua-dua mangsa cedera dihantar ke hospital yang sama untuk rawatan lanjut.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved