fbpx

Vespa 3S Skudai kini dibuka, bakal tingkatkan rangkaian pengedaran di Malaysia

Vespa Skudai 02

Didi Group yang merupakan pengedar rasmi jenama Vespa di Malaysia telah mengumumkan pembukaan bilik pameran baharu Vespa di Skudai, Johor.

Pembukaan Ng Brothers Motor (Vespa Skudai) ini merupakan bilik pameran Vespa 3S yang pertama bagi wilayah Johor Bahru, Johor.

Encik Rewi Hamid Bugo, Pengerusi Didi Resources Sdn Bhd berkata pembukaan bilik pameran Vespa Skudai ini akan meningkatkan lagi rangkaian pengedaran jenama Vespa di Malaysia.

Bagi Pengurus Besar Ng Brothers Motor (Vespa Skudai), Encik Ng Terng Kang pula berkata majlis ini bukan sahaja untuk meraikan pembukaan rasmi Vespa Skudai, bahkan ia adalah untuk meraikan komuniti Vespa di Johor.

“Kami telah berkerjasama dengan Modern Vespa Club Johor dengan mengumpulkan 150 pemilik Vespa klasik dan juga moden bagi meraikan MoveFest 3.0,” tambahnya lagi.

Ng Brothers Motor (Vespa Skudai) merupakan pengedar 3S rasmi Didi Group di Johor yang menawarkan pelbagai model bagi memenuhi keperluan serta kehendak pelanggan Vespa di Johor terutamanya di Skudai dan kawasan sekitar.

Orang ramai yang berminat boleh berkunjung ke Vespa Skudai yang terletak di 33, Jalan Pakis 1, Taman Sri Pulai, Johor Bahru.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved