fbpx

BFGoodrich lancar Trail-Terrain T/A, khas untuk crossover, SUV dan pacuan empat roda

bfgoodrich trail-terrain ta 03

BFGoodrich telah melancarkan tayar premium terbaharu iaitu BFGoodrich Trail-Terrain T/A. Tayar ini direka khas untuk prestasi yang cemerlang bagi penggunaan atas jalan raya serta berkeupayaan untuk pemanduan ringan di luar jalan raya.

BFGoodrich Trail-Terrain T/A dirumus dengan ciri ketahanan yang tinggi, sesuai dalam semua musim, dan mampu mengharungi pelbagai jenis cuaca dan kondisi jalan.

Pengarah Urusan Michelin Malaysia, Oliver Biggart menyatakan, “BFGoodrich Trail-Terrain T/A bersedia untuk melengkapi pengembaraan para pemilik crossover, sports utility vehicle (SUV), dan trak pacuan empat roda.

BFGoodrich Trail-Terrain T/A ini mempunyai tiga kelebihan utama:

  • Berketahanan tinggi. Ia disumbang oleh reka bentuk permukaan tayar serta teknologi full-depth 3D locking sipes di mana yang memberikan kestabilan blok tayar sekaligus menjamin kehausan yang sekata.
  • Sesuai untuk semua jenis keadaan. Ini kerana BFGoodrich Trail Terrain T/A mempunyai penarafan three-peak mountain snowflake (3PMS) yang dapat membekalkan cengkaman ketika mengharungi cuaca salji yang ekstrem.
  • Tayar ini direka untuk tahan serpihan dan kesan koyakan yang diakibatkan oleh pemanduan di atas jalan berbatu. Selain itu, reka bentuk serrated shoulder yang berguna untuk cengkaman ketika memandu di atas permukaan tanah lembut mahupun kegunaan ringan di luar jalan raya

BFGoodrich Trail-Terrain T/A baharu ini didatangkan 41 variasi saiz tayar serta mempunyai jaminan waranti oleh pengeluar selama enam tahun.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved