fbpx

BMW X4 kini dengan varian xDrive30i M Sport – 252hp, 350Nm, RM399k

bmw x4 thumb 2022

SERENTAK dengan pengenalan X3 facelift 2022, BMW Malaysia juga memperkenalkan X4 facelift, kini dengan varian xDrive30i M Sport.

BMW X4 ini juga dipasang secara CKD, dan kini berharga RM398,800 atas jalan, tanpa insurans dan termasuk dengan jaminan 5-tahun tanpa had perbatuan.

BMW X4 xDrive30i ini membawakan pakej janaan kuasa 2.0-liter turbo 4-silinder sebaris, cukup untuk menjana 252hp dan 350Nm tork. Output ini disalurkan ke semua roda melalui kotak gear automatik 8-kelajuan dan sistem xDrive.

Dari segi penampilan, BMW X4 facelift ini mendapat bampar belakang baharu dengan ekzos rekaan baharu.

Kemudian di dalam, ia kini dilengkapi dengan paparan instrumen Live Cockpit Professional bersaiz 12.3-inci, corong pendingin hawa baharu, dan sistem infotainmen Operating System 7 dengan kebolehan kemaskini over-the-air.

Ciri keselamatan pula merangkumi Driving Assistant dengan Lane Change Warning, Lane Departure Warning dan Front Collision Warning dengan bantuan brek. Parking Assistant dan Reversing Assistant juga didatangkan secara standard.

BMW X4 xDrive30i baharu ini boleh didapati dengan pilihan warna Alpine White, Piemont Red, Phytonic Blue dan Carbon Black dengan padanan kemasan kulit Vernasca.

Sementara itu, untuk Alpine White dan Carbon Black, anda boleh pilih kemasan kulit Vernasca berwarna Tacora Red sebagai alternatif.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved