fbpx

113 stesen minyak Petron terima penarafan 5-bintang

tandas petron 04

BARU-baru ini sebanyak 113 stesen minyak Petron dari lapan buah negeri – iaitu Johor, Pulau Pinang, Pahang, Terengganu, Perak, Kedah, Selangor dan Wilayah Persekutuan telah menerima penarafan lima bintang daripada majis tempatan negeri.

“Penilaian ini mengiktiraf komitmen kami terhadap kecermerlangan perkhidmatan pelanggan,” kata Choong Kum Choy, Ketua Dagangan Runcit dan Perniagaan Komersial Petron.

“Keperluan dan jangkaan pelanggan adalah penting bagi kami dan kami mahu mereka mendapat pengalaman positif setiap kali mereka berada di stesen minyak Petron.

“Matlamat kami adalah untuk menjadikan stesen kami hentian pit pilihan ramai,” tambahnya.

Petron Malaysia memulakan kempen tandas bersih di bawah program Fuel Happy untuk memastikan semua stesen minyaknya bersih, kering dan beroperasi.

Pada 2018, Petron telah melancarkan program ‘Tandas kita Bersih’ dengan slogan ‘Jom Singgah Petron’.

Program ini dibangunkan melalui rundingan bersama Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan (KPKT).

Beberapa buah stesen minyak termasuk Petron Batu Buruk di Terengganu, Petron Tongkang Pecah di Johor dan Petron Senawang 2 di Negeri Sembilan telah memenangi tempat pertama dalam Anugerah Tandas Terbaik Kebangsaan di bawah kategori stesen minyak.

Choong juga berkata, “Kami memuji usaha pengusaha kamu untuk meningkatkan cabaran bagi mencapai dan mengekalkan standard perkhidmatan tertinggi buat pelanggan kami.

“Mempunyai tandas yang bersih membuktikan bahawa kami mengambil berat tentang setiap aspek pengalaman pelanggan kami di stesen minyak.”

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved