fbpx

Warna baharu untuk Nissan X-Trail dan Serena sempena Tahun Baharu Cina

nissan x-trail 2022

EDARAN Tan Chong Motor Sdn Bhd (ETCM) mengalu-alukan kedatangan Tahun Baharu Cina 2022 dengan promosi untuk Nissan X-Trail 2.0L Mid dan Serena 2.0L S-Hybrid Premium Highway Star.

Mengikut kalendar, tahun ini merupakan tahun Harimau Air dan untuk itu, ETCM menawarkan kadar faedah rendah 1.88 peratus untuk model-model terpilih. Mereka yang membeli dan mendaftar kereta baharu juga berpeluang memenangi baucar Lazada bernilai sehingga RM50,000.

Nissan X-Trail dilengkapi dengan sistem keselamatan termaju Nissan Intelligent Mobility (NIM) yang merangkumi ciri seperti Forward Collision Warning, Cruise Control, Lane Departure Warning, Blind Spot Warning dan Rear Cross Traffic Alert.

Kini, ia hadir dengan warna baharu Monarch Orange untuk varian X-Trail 2.0L Mid.

Nissan Serena pula menampilkan warna dwi-tona Radiant Red baharu dengan bumbung hitam. MPV ini menawarkan penggunaan bahan api terbaik dalam kelasnya iaitu 14.2km/liter.

Ia hadir dengan pelbagai ciri praktikal seperti dua pintu gelungsur berkuasa Hands-free, Dual Back Door, 7 soket USB, Intelligent Around View Monitor (I-AVM), Intelligent Moving Object Detection (I-MOD), dan sambungan telefon pintar dengan Apple CarPlay dan Android Auto.

Menurut Nissan, kedua-dua warna baharu untuk X-Trail dan Serena adalah stok model tahun 2022.

Sebagai tambahan, pelanggan yang memandu uji Almera Turbo baharu dalam tempoh kempen berpeluang memenangi baucar Watsons bernilai RM500.

Untuk maklumat lajut, layari www.nissan.com.my atau hubungi 1-800-88-3838.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved