fbpx

AirAsia batal tempahan VTL baharu KL, Bangkok dan Singapura

AirAsia antara syarikat penerbangan yang terus berusaha memberi perkhidmatan terbaik walau dunia berdepan pandemik Covid-19. - Foto ihsan Malay Mail
AirAsia antara syarikat penerbangan yang terus berusaha memberi perkhidmatan terbaik walau dunia berdepan pandemik Covid-19. - Foto ihsan Malay Mail

AIRASIA menggantung tempahan penerbangan Laluan Perjalanan Vaksinasi  antara 23 Disember dan 20 Januari depan dari Kuala Lumpur ke Bangkok seterusnya Singapura.

Langkah itu berikutan penggantungan sementara dan serta-merta tempahan penerbangan baharu untuk penerbangan VTL yang ditetapkan ke Singapura.

“AirAsia Malaysia akan terus beroperasi tujuh kali seminggu untuk penerbangan VTL dari Kuala Lumpur ke Singapura.

“Penumpang dengan tempahan penerbangan VTL sedia ada dan dengan Pas Perjalanan Vaksinasi (VTP) yang diluluskan boleh memasuki Singapura,” kata Malay Mail.

Katanya AirAsia Thailand akan membatalkan penerbangan VTL dari Don Mueang Bangkok ke Singapura sehingga notis selanjutnya.

Penumpang yang terjejas akan dimaklumkan melalui e-mel dan SMS dengan arahan mengenai cara memilih satu daripada pilihan pemulihan perkhidmatan.

“AirAsia memantau dengan teliti situasi kesihatan global dan mempunyai hak untuk mengumumkan dasar selanjutnya mengikut perkembangan terkini.

“Kami menggalakkan penumpang kami untuk merujuk kepada halaman keperluan perjalanan di laman web kami sebelum berlepas,” katanya lagi.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved