fbpx

Ini rangkaian produk Petronas original di Lazada! Tak perlu risau lagi

petronas sprinta syntium lazada 02

APABILA membeli-belah di platform atas talian (online), kita mungkin risau akan keaslian produk kerana tiada siapa yang mengesah ketulenannya. Tetapi kini anda tidak perlu risau lagi.

Petronas Lubricants Marketing Malaysia Sdn Bhd (PLMMSB) kini mengumumkan mereka mempunyai rangkaian produk bendalir Syntium (untuk kereta) dan Sprinta (untuk motosikal) di Lazada.

Minyak enjin itu telah mula dijual di platform Shopee sejak pertengahan tahun lalu melalui Petronas Official Store dengan pelbagai produk mengikut keperluan kenderaan sama ada sintetik penuh, semi, atau mineral.

Kali ini mereka mengembangkan Petronas Official Store di platform Lazada pula.

“Ini merupakan sebahagian dari usaha kami bagi memastikan para pelanggan sentiasa mendapatkan minyak enjin Petronas yang tulen dan berkualiti tinggi,” kata Ketua Pegawai Eksekutif PLMMSB Hardeep Singh.

“Menerusi platform e-dagang, para pelanggan kini boleh mendapatkan pelbagai minyak enjin Petronas dengan lebih mudah, cepat, dan diyakini.”

Selain itu, baucar perkhidmatan servis kereta Petronas AutoExpert juga diperkenalkan di platform e-dagang Lazada, bermula 12 December 2021.

Keseluruhan transaksi dan urusan janji temu dilakukan atas talian dan melalui platform rasmi Petronas Official Store.

Dengan harga yang berpatutan, para pelanggan juga bakal menerima hadiah eksklusif seperti beg tahan sejuk, beg pinggang, payung dan pelekat bagi setiap pembelian produk Petronas Syntium dan Sprinta serta perkhidmatan di Petronas AutoExpert.

Bagi pelanggan yang ingin mendapatkan barangan rasmi seperti T-Shirt pasukan PSRT MotoGP dan AMG Mercedes F1, jaket, topi, dan beg sandang, kini boleh layari kedai rasmi Petronas Official Store.

Petronas Official Store di Shopee: https://shopee.com.my/petronas.os

Petronas Official Store di Lazada: https://www.lazada.com.my/shop/petronas

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved