fbpx

Isu tajaan, Hafizh masih menanti perkhabaran TMJ

Foto ihsan Facebook/Hafizh Syahrin Abdullah
Foto ihsan Facebook/Hafizh Syahrin Abdullah

HAFIZH Syahrin Abdullah masih menanti perkhabaran daripada Tunku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim yang menzahirkan minat menajanya, Jun lalu.

Hafizh mengakui sedang menunggu waktu sesuai menghadap Tunku Ismail yang difahamkan sedang sibuk dengan urusan pasukan bola sepak Johor Darul Ta’zim (JDT).

“Belum ada lagi (perkhabaran penajaan), baginda sangat sibuk ketika ini kerana ada kerja lain yang perlu diselesaikannya.

“Lepas balik Malaysia, saya sudah free dan tidak buat apa-apa, mungkin tunggu waktu sesuai (menghadap baginda),” katanya.

Tunku Ismail Sultan Ibrahim berjaya membangunkan pasukan Johor Darul Ta'zim (JDT) di tahap membanggakan. - Foto ihsan Malay Mail
Tunku Ismail Sultan Ibrahim berjaya membangunkan pasukan Johor Darul Ta’zim (JDT) di tahap membanggakan. – Foto ihsan Malay Mail

Sebelum ini, Tunku Ismail menarik perhatian peminat sukan permotoran tanah air selepas mezahirkan hasrat menaja Hafizh.

Baginda berkata demikian ketika menjawab soalan seorang pengguna media sosial sama ada berminat untuk menaja Hafizh.

Ahad lalu, kali terakhir Hafizh bergelar pelumba Moto2 dengan menamatkan perlumbaan di tempat ke-15 pada Grand Prix (GP) Valencia.

Selepas ini, Hafizh bakal menyertai Kejohanan Superbike Dunia (WSBK) bersama pasukan Mie Racing Honda bermula musim 2022.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved