fbpx

AirAsia Syarikat Penerbangan Tambang Rendah Terkemuka Asia 2021

AirAsia antara syarikat penerbangan yang terus berusaha memberi perkhidmatan terbaik walau dunia berdepan pandemik Covid-19. - Foto ihsan Malay Mail
AirAsia antara syarikat penerbangan yang terus berusaha memberi perkhidmatan terbaik walau dunia berdepan pandemik Covid-19. - Foto ihsan Malay Mail

AIRASIA sekali lagi dinobatkan sebagai Syarikat Penerbangan Tambang Rendah Terkemuka Asia untuk tahun kelima berturut-turut.

Syarikat itu turut menerima anugerah Kru Kabin Syarikat Penerbangan Tambang Rendah Terkemuka Asia kali keenam di World Travel Awards 2021 edisi ke-28.

AirAsia dalam satu kenyataan berkata, syarikat itu menerima undian tertinggi daripada pengguna dan pemain industri profesional di rantau ini.

Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan AirAsia Aviation Bo Lingam dalam pada itu mengucapkan terima kasih kepada seluruh kakitangan syarikat itu.

“Ini adalah pencapaian yang luar biasa dan kami tujukan anugerah ini kepada Allstars yang bekerja keras walaupun dilanda krisis semasa.

“Kami dapat melihat keadaan semakin pulih dan kami tidak sabar untuk kembali terbang tinggi di semua pasaran utama dengan standard keselamatan dan kepatuhan tertinggi.

“Terima kasih kepada World Travel Awards serta lebih 600 juta tetamu…dan rakan industri atas sokongan dan pengiktirafan,” katanya.

Anugerah terbabit menyusuli beberapa pengiktirafan yang telah diterima oleh syarikat penerbangan tersebut baru-baru ini.

Ia termasuk Anugerah Inovasi Perniagaan di Anugerah Syarikat Penerbangan Dunia 2021 daripada pakar penerbangan di Flightglobal.

Selain itu, AirAsia turut dianugerahkan Syarikat Penerbangan Tambang Rendah Terbaik Dunia oleh Skytrax untuk tahun ke-12 berturut-turut.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved