fbpx

Jadikan kereta cantik berkilat dengan Armor All, buat di rumah sahaja!

armorall 01

NORMA baharu ketika pandemik ini banyak memberi kesan kepada operasi perniagaan, malah terdapat perubahan tingkah laku pengguna dengan lebih ramai orang melakukan aktiviti DIY disebabkan kesukaran mendapatkan perkhidmatan yang sering digunakan sebelum ini.

Di kalangan pemilik kereta, ramai antara mereka membiarkan kereta tidak bergerak di rumah berikutan pelaksanaan amalan bekerja dari rumah dan sekatan perjalanan.

Disebabkan hal ini, ramai pemilik kereta tidak dapat membersihkan kereta mereka secara profesional untuk hasil yang sangat memuaskan, dan terpaksa melakukannya sendiri.

Untuk golongan ini, Armor All kini bersedia menawarkan produk yang membolehkan mereka membersihkan kereta dengan hasil setanding khidmat profesional, hanya dari rumah.

Armor All dilancarkan oleh Energizer Malaysia yang meluaskan portfolio jenamanya di Malaysia untuk produk penjagaan kereta berkualiti tinggi.

Sinonim dengan pengeluaran inovasi dan teknologi baharu di dunia, selain pelbagai jenis produk terbaik yang dihasilkan, Energizer Holdings telah memperoleh jenama Armor All pada tahun 2018.

“Kualiti formulasi Armor All membolehkan kami menawarkan produk penjagaan kereta yang berkesan, yang menjadikan kereta kelihatan lebih menarik dengan harga yang berpatutan,” kata Diane Lee, Pengarah Perniagaan – Malaysia & Singapura, Energizer Holdings Inc.

“Dengan pelbagai rangkaian produk semua dalam satu dan juga produk penggunaan 1-langkah yang ada, ianya mudah untuk mendapatkan hasil bertaraf profesional di rumah – sebagaimana dijanjikan oleh slogan ‘Kelihatan cantik dengan mudah’.”

Aaron Abner Ang, Ketua Pemasaran – Malaysia, Singapura & Indonesia, Energizer Holdings Inc berkata: “Untuk meningkatkan pendedahan terhadap Armor All, kami telah menceburi dunia Grand Prix, dengan melantik Jenson Button sebagai duta global pertama untuk Armor All.”

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved