fbpx

Batman kembali ke Caltex

Caltex Batman thumb

CHEVRON Malaysia Limited hari ini mengumumkan bahawa Batman Collection telah kembali ke stesen-stesen mereka.

Menjadi kegemaran ramai peminat, Batman Collection ini kembali dengan koleksi sebuah Batwing dan tiga jenis Batmobiles yang ditampilkan dalam pelbagai filem Dark Knight itu.

Setiap figura boleh dibeli berasingan pada harga RM19.90 setiap satu. Tetapi sebelum itu, anda harus mendaftar dengan kad Caltex JOURNEY (percuma) dan isi minyak sekurang-kurangnya RM30.

Batman Collection ini telah dinantikan selama dua tahun oleh peminat. Sejak pengenalannya pada 2019, ia mendapat sambutan hangat dan semua stok habis dalam masa singkat.

Untuk mereka yang tinggal di Lembah Klang dan menggunakan aplikasi CaltexGO untuk mengisi minyak, boleh membeli figura Batman ini pada harga RM17 sahaja.

Selain itu, koleksi Batman ini juga oleh dibeli di Shopee pada harga RM19.90, tetapi hanya selepas membeli beberapa produk minyak terpilih melalui Caltex Official Store.

Untuk ahli kad JOURNEY pula, mereka boleh menebus satu figura dengan 1,800 mata ganjaran BPoints atau kombinasi 500 BPoints dan RM13.

Serentak dengan Batman Collection ini, terdapat juga Collector’s Kit dan StarCash bernilai RM100 untuk direbut melalui peraduan Caltex Snap, Tag & Win. Hanya ambil satu selfie dengan patung Batman di stesen Caltex, dan muat naik ke Instagram Caltex Malaysia dengan tulisan berikut:

“Saya suka Batman Collection kerana…” dan #CaltexMY #CaltexCubaTry #CaltexBatmanCollection , atau “I like the Batman Collection because ….” and #CaltexMY #CaltexCubaTry #CaltexBatmanCollection

Pemenang peraduan ini akan diumumkan pada 30 November dan 31 December 2021.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved