fbpx

Ducati beri diskaun 15 peratus tukar alat ganti tamat waranti

Pejabat Ducati Malaysia di Petaling Jaya, Selangor. - Foto ihsan Ducati Malaysia
Pejabat Ducati Malaysia di Petaling Jaya, Selangor. - Foto ihsan Ducati Malaysia

BERITA gembira untuk semua pemilik jentera Ducati di Malaysia.

Ducati Malaysia menawarkan diskaun sehingga 15 peratus untuk alat ganti bagi sebarang pembaikan yang tidak lagi dilindungi waranti.

Selain itu, syarikat berkenaan turut menawarkan diskaun khas sehingga 35 peratus bagi aksesori dan pakaian kepada pelanggan yang membuat temujanji.

Pengurus Besar Ducati Malaysia Dennis Michael berkata, tawaran ini sebagai penghargaan kepada para pelanggan yang sentiasa menyokong jenama itu.

“Ini adalah tanggungjawab kami kepada para pelanggan dan pemilik jenama Ducati dalam mengharungi pandemik Covid-19 yang mencabar ini,” katanya.

Foto ihsan Ducati Malaysia
Foto ihsan Ducati Malaysia

Sementara itu, Ducati Malaysia turut menawarkan lanjutan masa sehingga tiga bulan bagi kenderaan yang tempoh jaminannya berakhir antara Ogos 2021 hingga September 2021.

Lanjutan jaminan ini khusus kepada pemilik jentera yang berdepan masalah menghantar motosikal untuk diselenggara ketika pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Bagaimanapun, para pelanggan dinasihatkan membuat temujanji dengan pusat servis Ducati berdekatan.

Program lanjutan jaminan berakhir 15 Oktober 2021.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved