fbpx

Honda lancar kempen I’m Vaccinated untuk lebih keselamatan pelanggan

Honda antara jenama pengeluar kenderaan paling berjaya di peringkat global. - Foto ihsan Malay Mail
Honda antara jenama pengeluar kenderaan paling berjaya di peringkat global. - Foto ihsan Malay Mail

HONDA Malaysia melancarkan kempen proaktif “I’m Vaccinated” untuk memastikan keselamatan dan keyakinan pelanggan di pusat pengedar seluruh negara.

Ini sebahagian dari inisiatif syarikat itu dalam memastikan semua pengedarnya mendapat vaksinasi dalam tempoh ditetapkan.

Setakat ini, 80 peratus dari pengedar telah mendapat vaksinasi penuh dan hanya mereka yang lengkap dos dibenarkan bekerja di pusat-pusat pengedar. Honda Malaysia mensasarkan semua pengedar mereka mendapat dos lengkap menjelang Oktober ini.

Pengarah Urusan dan CEO Honda Malaysia, Ms. Madoka Chujo berkata, “Kami bersyukur pengeluaran kenderaan telah kembali beroperasi dan pusat-pusat pengedar Honda boleh menjalankan aktiviti jualan dan servis kepada pelanggan kami.”

“Dengan kempen “I’m Vaccinated”, semua pekerja di pengedar kami yang telah lengkap dos dan melepasi tempoh 14 hari akan diberikan lencana dan topeng muka dengan logo “I Am Fully Vaccinated” pengenalan mudah.”

Tambahan lagi, Honda Malaysia turut memastikan semua premis mereka akan menjalankan proses sanitasi dan disinfeksi secara berkala.

Khas untuk staf kerajaan, Honda Malaysia menawarkan Joy Of Buying dimana mereka dan pasangan boleh memiliki Jazz atau BR-V baharu.

Dari 1 September hingga 31 Oktober juga, pelanggan boleh menikmati diskaun sehingga RM1,000 manakala sempena Hari Malaysia, pelanggan berpeluang mendapat tawaran sehingga RM6,000 di bawah program September Special Benefits.

Untuk maklumat lanjut, hubungi 1-800-88-2020 atau layari www.honda.com.my.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved