fbpx

Program pajakan Hyundai Grand Starex Smart Lease memang berbaloi?

210819-starex-hyundai-v003.jpg
Hyundai Starex memiliki 11 tempat duduk sesuai untuk kegunaan syarikat atau mereka yang mempunyai keluarga besar. - Foto ihsan Hyundai Starex

PROGRAM pajakan Hyundai Grand Starex Smart Lease telah dilancarkan oleh Hyundai-Sime Darby Motors (HSDM) menerusi kerjasama Sime Darby Rent A Car (SDRAC).

Program ini menawarkan perkhidmatan pajakan kenderaan kepada syarikat serta individu dalam tempoh tiga hingga lima tahun.

Foto ihsan Hyundai Malaysia
Foto ihsan Hyundai Malaysia

Pelanggan kini tidak lagi perlu memikirkan proses pinjaman kenderaan, kos selenggara dan cukai jalan serta insurans jika menyertai program ini.

Apa yang lebih menarik pelanggan juga tidak perlu lagi berdepan dengan jualan semula kenderaan di masa depan yang sekaligus menyaksikan penyusutan nilai.

Antara proses perlu dilakukan pelanggan adalah melakukan pembayaran deposit selama dua bulan dan menyertakan wang RM500 sebagai pendahuluan trempahan.

Foto ihsan Hyundai Malaysia
Foto ihsan Hyundai Malaysia

Bayaran bulanan varian Standard Corporate bermula serendah RM2,800 bagi tempoh pajakan selama lima tahun (jarak perbatuan had kepada 15,000 kilometer setahun).

Selain itu, pelanggan diberi pilihan melanjutkan had perbatuan kepada 30,000 atau 40,000 kilometer dengan bayaran bulanan RM3,250 atau RM3,550.

Empat varian Grand Starex ditawarkan menerusi program ini iaitu Standard Corporate, Executive Plus, Executive Plus, dan Executive Prime.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved