fbpx

Motosikal Shin Kamen Rider akan dipamerkan dari 15 Julai hingga 3 September 2023

shin kamen rider 02

Honda Collection Hall di Mobility Resort Motegi, Tochigi Prefecture akan mengadakan pameran motosikal sebenar yang digunakan dalam filem Shin Kamen Rider.

Dalam pameran bermula 15 Julai hingga 3 September itu, empat motosikal yang membintangi filem tersebut akan dipamerkan, iaitu:

  • Cyclone biasa (Honda CBR250R)
  • Cyclone dari Kamen Rider (Honda CBR650R)
  • Cyclone dari Kamen Rider No.2 (Honda CBR650R)
  • Shin Cyclone (Honda CBR250R)

Pameran khas itu diadakan kerana Cyclone diasaskan dari motosikal-motosikal Honda sebenar. Satu ruang bakal disediakan untuk para pengunjung mengambil gambar imej Kamen Rider dan Kamen Rider No.2 bersaiz sebenar di samping motosikal-motosikal tersebut.

Jadi, para peminat siri Kamen Rider dan juga peminat motosikal Honda pasti tidak mahu melepaskan peluang ini. Ruang pameran akan dibuka dari 10:00 pagi hingga 4:30 petang dan masuk serta parkir adalah percuma.

Untuk pengetahuan, Shin Kamen Rider merupakan filem olahan kepada siri televisyen tahun 1971 berjudul Kamen Rider bersempena dengan sambutan ulang tahun yang ke-50 francais tersebut.

Ia diarahkan oleh Hideaki Anno dan dibintangi pelakon Jepun terkenal seperti Sosuke Ikematsu (Takeshi Hongo), Tasuku Emoto (Hayato Ichimonji), Minami Hamabe (Ruriko Midorikawa), Masami Nagasawa, Tori Matsuzaka, serta Takumi Saitoh.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved