fbpx

Mungkin akan ada filem Fast and Furious ke-12 – Vin Diesel

2 fast 2 furious

VIN Diesel telah mendedahkan francais filem Fast & Furious akan ditamatkan dengan tiga filem, dan bukan dua seperti yang diberitahu sebelum ini.

Komen dari pelakon dan juga pengarah F&F itu ‘muncul’ semasa penampilannya bersama heroin Michelle Rodriguez dalam acara karpet merah Fast X di Rom, Itali.

Apabila ditanya oleh Nan Perez dari Fandango mengenai apa yang boleh dijangkakan mendatang untuk Dominic Toretto – yang bakal berada di pawagam 19 Mei ini – Diesel berkata: “Ia satu soalan yang sangat bagus.

“Apa yang saya boleh katakan, semasa menghasilkan file mini, pihak studio telah bertanya sama ada ini boleh menjadi dua bahagian.

“Dan selepas studio melihat ini, bahagian pertama, mereka berkata, bolehkah anda membuat Fast X, finale, sebuah trilogi?”

“Ianya tiga bahagian dalam satu cerita,” usik Rodriguez.

Perez terus bertanya adakah ini pengesahan rasmi bahawa mereka berdua akan membuat filem Fast & Furious ke-12, Diesel berkata, “Mungkin,” sebelum mereka berdua terus beredar dari temubual itu tanpa berkata terlalu banyak.

Fast X sebelum ini dikatakan sebagai penutup terakhir francais Fast & Furious dimana Dom dan krewnya menentang Cipher pengganas cyber (Charlize Theron) dan rakannya, Dante (Jason Moma) dengan bantuan Tess (Brie Larson).

Fast x juga menampilkan Tyrese Gibson, Sung Kang, Chris “Ludacris” Bridges, John Cena, Jason Statham, Alan Ritchson, Nathalie Emmanuel, Michael Rooker, Helen Mirren, Daniela Melchior, Jordana Brewster, Cardi B and Scott Eastwood, Rita Moreno dan Leo Abelo Perry.

Anak mendiang Paul Walker, Meadow pula akan muncul dalam filem ini untuk menghormati legasi ayahnya, dimana dia juga mendedahkannya dalam media sosial.

Tonton temu ramah dengan Vin Diesel di bawah:

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved