fbpx

Gambar teaser Fast X terdedah, trailer pertama 10 Februari depan

fast x

PARA peminat Fast and Furious semua, anda sudah bersedia untuk one last ride bersama ‘keluarga’ hero lumba jalanan?

Pelbagai aksi telah mereka tempuhi. Mereka telah berhadapan dengan pengganas, pasukan special force, lompat merentasi bangunan tinggi, keluar kapal terbang, malah pernah menerbangkan Pontiac Fiero ke angkasa. Apa pula aksi kali ini?

Jawapannya hanya akan dapat diketahui Mei ini, dimana filem kesepuluh bagi francais Fast and Furious tiba di pawagam. Buat masa sekarang, ia akan dikenali hanya sebagai Fast X. Berdasarkan foto teaser yang tersebar online, kita akan dapat menonton trailer pertama dalam seminggu sahaja lagi.

Bulatkan 10 Februari dalam kalendar anda.

Serba sedikit yang telah diketahui mengenai filem ini ialah Brie Larson dan Jason Momoa telah menyertai kumpulan pelakon, sebagai Tess (Larson) dan Dante (Momoa).

Ura-ura juga mengatakan Gal Gadot akan kembali sebagai Gisele, tetapi tidak dipastikan sepenuhnya kerana namanya tiada dalam senarai IMDB (Internet Movie Database). Gisele sebelum ini terbunuh di penghujung Fast 6, walaupun dia hanya hilang dalam kegelapan.

Tetapi memandangkan karakter Han (lakonan Sung Kang) boleh dibawa balik selepas meletup dalam Tokyo Drift, sudah pasti tidak sukar untuk mengembalikan watak Gisele. Dan ya, Sung kang juga disenarai dalam barisan pelakon kali ini.

Francais ini dikatakan bakal berakhir sepenuhnya selepas filem ke-11. Apa pun, sama-sama kita nantikan trailer pertama 10 Februari nanti.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved