fbpx

Grand Theft Auto 6 kini sah dalam pembangunan

gta 6 update 03

MEMANDANGKAN sudah berada dalam pasaran sejak 2013, boleh dikatakan Grand Theft Auto 5 (GTA V) sudah agak lama. Ia masih antara permainan video automotif paling fleksibel dan akan menerima kemaskini hujung tahun ini.

Tetapi yang paling penting, Rockstar Games telah mengumumkan generasi baharu GTA yang dikatakan kini dalam pembangunan.

Malangnya, belum ada tarikh pelancaran diumumkan dan pembangun itu cuma berkata “kami akan kongsikan maklumat lanjut bila bersedia.”

Walaubagaimanapun, mereka ada berkata, “kami berbesar hati ingin mengesahkan bahawa pembangunan kini sedang giat dijalankan.”

Hingga saat itu, Rockstar Games akan terus mengemaskini GTA V dan Grand Theft Auto Online. Pada 15 Mac nanti, mereka akan melancarkan versi kedua-dua permainan video itu untuk PlayStation 5 dan Xbox Series X|S.

Dalam satu kenyataan rasmi, Rockstar Games menjanjikan mod grafik terbaharu sehingga resolusi 4K, 60 frames per second, naik taraf grafik dan tekstur, serta pilihan-pilihan HDR dan ray-tracing.

Tambahan lagi, pemain-pemain akan dapat menikmati masa menunggu yang lebih singkat, audio 3D lebih baik, maklumbalas haptic lebih baik, dan bermacam lagi. Ini pastinya disebabkan komponen yang jauh lebih berkemampuan pada PS5 dan Xbox terkini.

Paling penting, jika anda bermain GTA V dan GTA Online di PS4 atau Xbox One, anda akan boleh memindahkan karakter dan perkembangan anda ke platform baharu nanti.

Akhir sekali, Grand Theft Auto Online akan mendapat versi baharu untuk PS5 dan Xbox Series X|S. Ia akan boleh didapati untuk tiga bulan pertama selepas pelancarannya di PS5.

Antara ciri baharu adalah penceritaan lebih baik, tutorial online baharu, dan kedai Hao’s Special Works dimana anda boleh memodifikasi sesetengah kenderaan.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved