fbpx

Transformers Autobots dan Decepticons baharu didedahkan – Skyline R33, Porsche 911, Optimus Prime G1!

transformers autobots decepticons 01

“SKUAD telah keluar…”, tulis pengarah filem itu. Steven Caple Jr. telah memuatnaik di Instagramnya dua gambar menunjukkan barisan terbaharu Autobot dan Decepticon untuk filem Transformers baharu.

Sebelum ini satu video telah mendedahkan rupa Optimus Prime G1, manakala gambar di bawah adalah barisan Autobots ‘old school’. Dapat dilihat Camaro versi ‘off-road’ untuk Bumblebee, Porsche 911 sebagai Mirage, superbike Ducati sebagai Arcee dan van Volkswagen sebagai Wheeljack.

Untuk Decepticon pula, sebuah trak semi (lori treler) sebagai Scourge, sebuah trak tunda, dan paling menarik, Nissan Skyline GT-R R33 sebagai Nightbird.

Dalam Transformers baharu yang bertajuk “Rise of the Beasts” itu, ia akan turut menampilkan Maximals, Predacons, dan Terrorcons iaitu binatang purba dan raksasa Transformers.

Sumber juga mengatakan Peter Cullen akan kembali menjadi suara untuk Optimus Prime manakala Ron Perlman untuk suara Optimus Primal.

Anthony Ramos akan melakonkan watak Noah, seorang bekas jurutera elektronik tentera yang bertemu dengan Elena (lakonan Dominique Fishback), seorang pengkaji artifak di muzium.

Transformers: Rise of the Beasts dijangka ditayangkan pada 24 Jun 2022.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved