fbpx

Bugatti bekerjasama dengan GilleteLabs untuk pencukur serba mewah!

gillettelabs x bugatti 07

APABILA mendengar nama Bugatti, pasti anda terbayangkan sebuah hypercar mewah dengan kelajuan yang mampu memecahkan rekod dunia. Tetapi pengeluar Perancis ini kini mempunyai satu lagi produk selain kereta.

Malah, produk Bugatti terbaharu ini mungkin lebih mampu milik, iaitu pencukur misai. Ya betul, Bugatti bekerjasama dengan Gillette untuk satu produk kolaborasi edisi khas.

GilletteLabs x Bugatti diasaskan dari model GilletteLabs iaitu pencukur dengan fungsi pemanas yang sebelum ini pernah memenangi anugerah.

Diperkenalkan pada 2018, GilletteLabs menerima pengiktirafan oleh Time Magazine sebagai rekaan paling bijak tahun itu. Pencukur dengan pemanas itu menawarkan rasa hangat untuk cukuran selesa dengan hanya menekan satu butang.

Dalam kenyataan oleh Bugatti, mereka berkata kerjasama itu “untuk menjadikan setiap pengalaman mencukur sesuatu yang luar biasa.” Sudah tentu luar biasa memandangkan pencukur ini mempunyai logo Bugatti Macaron yang ditatahkan pada pemegang aluminium-zink premium dengan kemasan ala Churon Pur Sport.

“Sama seperti setiap Bugatti yang menjanjikan pengalaman memandu tiada tandingan, pencukur yang tepat ini bukan hanya direka untuk mencukur, tetapi juga untuk pengalaman mencukur di rumah yang cukup mewah,” kata Gary Coombe, CEO P&G Grooming.

Berapa harganya? Sayang sekali Bugatti tidak mendedahkan sebarang angka. Tetapi sebagai rujukan, Gillette Heated Razor ‘biasa’ berharga USD200 (sekitar RM838).

Jadi untuk edisi Bugatti, pasti ia labih mahal dari itu, yang mana ia turut hadir dengan tempat pengecas tanpa-wayar magnetik, dua bilah simpanan, kain pembersih khas Bugatti, dan plug Smart.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved