fbpx

Sime Darby lancar pusat servis sehenti Drivecare untuk semua jenis kenderaan

IMG_2913

Sime Darby Motors hari ini melancarkan pembukaan pusat servis sehenti Drivecare yang terbuka kepada semua pemilik kenderaan dari pelbagai jenis segmen dan jenama.

Beroperasi dalam kemudahan Auto Selection, inisiatif Drivecare diperkenalkan bertujuan untuk menawarkan harga perkhidmatan yang lebih berdaya saing, menyediakan kemudahan dan keselesaan kepada pelanggan yang disokong oleh kepakaran juruteknik SDM yang terlatih.

Selain itu, Drivecare juga dibuka untuk menangani keresahan pelanggan di kebanyakan bengkel servis, seperti kemudahan yang tidak mencukupi, mutu kerja kurang memuaskan, serta ketiadaan ruang menunggu yang selesa.

Buat masa ini, perkhidmatan Driveare boleh didapati di dua fasiliti utama di Lembah Klang, iaitu di Glenmarie dan Jalan Chan Sow Lin.

 

 

Bersempena dengan pembukaan rasmi, Drivecare turut menawarkan promosi istimewa bermula 26 Jun hingga 31 Julai 2024, seperti pemeriksaan kenderaan percuma, set bilah pengelap cermin dengan setiap penggantian cermin hadapan, khidmat cucian kereta dan satu produk Liqui Moly secara percuma.

Terdapat juga promosi terhad bagi pelanggan yang memiliki dua buah kenderaan di mana 100 orang pelanggan pertama yang membawa kereta kedua untuk diservis akan menikmati diskaun 50 peratus bagi minyak enjin, tertakluk kepada terma dan syarat.

 

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved