fbpx

Nak bercuti di Korea Selatan? Jom pam minyak di Petron

Petron Jom Jalan-Jalan Seoul 01

Kempen Pam dan Menang Jom Jalan-Jalan anjuran Petron Malaysia kini kembali lagi, kali ini dengan kerjasama Organisasi Pelancongan Korea (KTO) Malaysia serta ONE TV Asia.

Menerusi kempen ini yang bermula 1 Disember 2023 hingga 29 Februari 2024, pelanggan Petron Miles (P-Miles) berpeluang memenangi percutian percuma ke Korea Selatan dan menyaksikan K-Pop atau K-Drama.

Menurut Petron Malaysia, mereka menyasarkan untuk menganugerahkan 62 pemenang bertuah dengan hadiah menarik yang bernilai lebih RM250,000 dalam tempoh masa sepanjang tiga bulan.

“Kerjasama kami dengan KTO dan ONE TV Asia adalah tepat pada masanya kerana kami berhasrat untuk memberi ganjaran kepada pelanggan kami menerusi pendedahan kepada pengalaman budaya yang memperkaya, lawatan ke lokasi pelancongan yang menarik, hidangan kulinari terbaik ataupun lawatan eksklusif ke studio TV,” kata Shaliza Mohd Sidek, Ketua Perniagaan Runcit Petron Malaysia.

Kempen ini terbuka kepada semua pemegang kad P-Miles dan boleh disertai di lebih 770 stesen minyak Petron di seluruh negara. Dengan pembelian petrol minimum RM50, pemegang kad P-Miles akan mendapat satu penyertaan, manakala pengguna aplikasi mudah alih P-Miles akan mendapat penyertaan lima kali ganda.

Bukan itu sahaja, Petron juga bekerjasama dengan Malaysian Airlines untuk menyediakan dua penyertaan bagi setiap penukaran mata ganjaran Enrich Miles sepanjang tempoh kempen.

Kempen Jom Jalan-Jalan pertama dilancarkan pada tahun 2021 dengan kerjasama Tourism Malaysia, untuk menawarkan pelanggan setia Petron pakej percutian menarik di Malaysia selepas pergerakan terbatas akibat pandemik.

Kemudian, ianya diteruskan melalui kerjasama dengan Lembaga Pelancongan Türkiye pada tahun 2022, di mana pelanggan berpeluang memenangi pakej percutian ke Türkiye melalui Turkish Airlines.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved