fbpx

Tempahan smart #1 cecah 1,000 unit dalam dua minggu

Smart 1 brabus

KENDERAAN elektrik (EV) pertama yang diperkenalkan oleh smart Malaysia iaitu smart #1 sudah menerima tempahan mencecah 1,000 unit selepas kira-kira dua minggu selepas dilancarkan.

“Kejayaan smart #1 tidak hanya mencerminkan kecemerlangan produk, tetapi juga dedikasi kami untuk menyediakan pengalaman pemilikan yang lancar dan menyeronokkan.

“Perlindungan jaminan komprehensif, pakej percuma, dan tawaran pengecas rumah smartCharge adalah bukti komitmen kami terhadap kepuasan pelanggan,” kata Zhang Qiang, Ketua Pegawai Eksekutif smart Malaysia.

Tambah beliau lagi, pihak smart Malaysia juga sedang berusaha gigih untuk memastikan kereta diserahkan kepada pelanggan tepat pada masanya.

Untuk pasaran Malaysia, smart #1 ditawarkan dalam tiga varian iaitu Pro, Premium dan Brabus, dengan harga jualan bermula dari RM189,000 hingga RM249,000.

Ia didatangkan dengan jaminan bateri bervoltan tinggi selama lapan tahun atau 200,000km, jaminan komponen bervoltan tinggi selama lapan tahun atau 150,000 km, jaminan kenderaan selama empat tahun tanpa had perjalanan, dan jaminan alat ganti selama dua tahun tanpa had perjalanan.

Bukan itu sahaja, pelanggan juga boleh mendapat manfaat daripada bantuan perkhidmatan jalanan 24/7.

Turut ditawarkan adalah pakej aksesori percuma bernilai RM2,000, data Internet percuma selama lima tahun dengan jumlah 60 GB, dan tawaran terhad pengecas AC smartCharge percuma bernilai RM3,200. Tawaran istimewa ini sah sehingga 31 Disember 2023.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved