fbpx

Chery Malaysia, Tiong Nam Logistics jalin kerjasama strategik

Signing 2

CHERY Malaysia mengumumkan bahawa ia telah menandatangani perjanjian perkhidmatan logistik bersama Tiong Nam Logistics Holdings Berhad.

Menerusi perjanjian ini, Tiong Nam Logistics memperoleh hak untuk mengendalikan penggudangan dan penghantaran alat ganti serta model-model keluaran Chery seperti Tiggo 8 Pro dan Omoda 5 yang akan dilancarkan tidak lama lagi.

Tiong Nam merupakan sebuah syarikat perkhidmatan logistik dan penggudangan yang bereputasi tinggi dan terkemuka dengan lebih 90 gudang alat ganti di Malaysia. Persetujuan ini menandakan satu peristiwa penting dalam penubuhan kerjasama antara kedua-dua pihak.

“Malaysia dilihat sebagai pasaran yang sangat baik dan cerah di Asia Tenggara,” kata Leo Chen, Pengarah Negara bagi Chery Malaysia.

Menurut beliau lagi, Malaysia telah muncul sebagai pasaran penting untuk perkembangan Chery di dunia. Sebagai salah satu ekonomi terbesar di ASEAN, perkembangan ekonomi Malaysia yang stabil dan pasaran automotif yang penuh potensi menjadikannya pasaran strategik untuk kenderaan pemanduan kanan Chery.

Dengan kemasukan Chery ke Malaysia, syarikat itu akan menjalinkan hubungan dengan negara-negara jiran dan terus mengukuhkan pengaruh pasarannya di Asia Tenggara.

Dalam pada itu, Chery dan Tiong Nam sedang giat membina pasukan yang kuat dan bekerja mengikut mekanisme kerja 4P + 2P Chery.

Lihatkan Ulasan (1)
  • Magnificent site. A lot of useful infrmation here. I am sending it tto a few friends aans additionally sharing in delicious.
    And certainly, thanks in your sweat!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved