fbpx

Vin Diesel umum nama filem Fast And Furious terbaharu: Fast X

fast x

MARK Sinclair atau nama glamournya Vin Diesel telah mengumumkan nama untuk filem terbaharu Fast and Furious ke-10 iaitu Fast X. Beliau membuat pengumuman itu di laman Instagram miliknya.

Sementara itu, penggambaran untuk filem Fast ke-10 itu juga telah bermula, dimana ia akan dipecahkan kepada dua bahagian. Tayangan premiere dijangka diadakan pada 19 Mei 2023.

Justin Lin akan menjadi pengarah sekali lagi, bersama dengan Diesel. Lin sebelum ini telah mengarah F9 (2021), Fast & Furious 6, Fast Five, Fast & Furious, dan juga The Fast and the Furious: Tokyo Drift.

Francais ini merupakan yang terbesar dari Universal dengan kutipan USD6.6 bilion (RM28.3 bilion) seluruh dunia.

Perincian plot cerita masih belum diketahui, tetapi barisan pelakon biasa diteruskan iaitu Vin Diesel, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster, Chris “Ludacris” Bridges, Tyrese Gibson dan Sung Kang.

Mereka akan disertai oleh Jason Momoa (Aquaman), Brie Larson (Captain Marvel), and Daniela Melchior (The Suicide Squad).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vin Diesel (@vindiesel)

Diesel turut berkongsi beberapa posting di Instagram dengan tulisan “Day one…” menandakan penggambaran bahagian pertama Fast X itu telah bermula.

John Cena yang mula membuat kemunculan dalam F9 masih belum dipastikan sama ada bakal membintangi filem terbaharu itu.

Cena berkata, “Saya sangat berharap anda dapat melihat saya dalam Fast 10. Saya tahu mereka sudah bersiap untuk penggambaran, tiada apa yang saya harapkan melainkan untuk kembali ke francais itu.”

“Saya sendiri pun seorang peminat,” tambah Cena semasa dalam temu bual oleh Good Morning America pada Januari lepas.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved