fbpx

Anda kini boleh pandu Perodua Ativa dengan Flux, hanya RM57 untuk bulan pertama

Perodua Ativa antara produk kualiti bertaraf dunia keluaran syarikat Perodua. - Foto ihsan Perodua

JIKA anda berminat memiliki Perodua Ativa, anda kini boleh memilih untuk subscribe atau langgan SUV kompak itu dengan Flux. Dengan promosi Merdeka, mereka menawarkan langganan RM57 untuk bulan pertama.

Untuk masa ini, Flux mempunyai Perodua Ativa 1.0H iaitu varian pertengahan yang berharga RM66,100. Ia dikuasakan oleh enjin 1.0-liter 3-silinder turbo yang menjana 97hp dan 140Nm tork, dipadankan dengan CVT.

Kelengkapan dalaman termasuklah tempat duduk fabrik dan sistem infotainmen dengan skrin sesentuh 7-inci serta kluster instrumen digital.

Dari segi keselamatan, Ativa didatangkan dengan segala ciri terkini seperti enam beg udara, ABS, Vehicle Stability Control dan Traction Control.

Ia juga dilengkapi pakej sistem keselamatan termaju Advanced Safety Assist yang terdiri dari Pre-Collision Warning And Braking, dan Lane Departure Warning And Prevention.

Seperti biasa, Flux menawarkan kenderaan mereka dengan kontrak sehingga 36 bulan. Anda hanya perlu membayar pendahuluan RM2,303, kemudian langganan setiap bulan berjumlah RM1,425 selama 36 bulan.

Untuk langganan lebih pendek, anda boleh pilih RM1,601 untuk kontrak 24 bulan, atau RM1,901 untuk 12 bulan.

Pelan Flux hadir dengan pakej perbatuan Lite sebanyak 1,250km sebulan, tetapi anda boleh naik-taraf kepada 2,000km sebulan atau tanpa had dengan kos tambahan. Yang penting, semuanya fleksibel mengikut keperluan anda.

Apabila kereta perlu diservis, Flux mempunyai perkhidmatan concierge yang akan mengambil dan menghantar kereta ke pusat servis, jadi anda tidak perlu bersusah payah membuat temujanji dan sebagainya.

Menarik? Jika anda berminat, hanya muat turun aplikasi Flux atau layari https://driveflux.com untuk maklumat lanjut.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved