fbpx

Boleh perbaharui lesen memandu dan cukai jalan di Pos Malaysia mulai hari ini

pos malaysia – malay mail

Mereka yang berhasrat memperbaharui lesen memandu atau cukai jalan boleh mendapatkan kemudahan itu di semua cawangan Pos Malaysia di seluruh negara bermula hari ini.

Dalam satu kenyataan, Pos Malaysia berkata, bagi mereka yang sudah mendapat temu janji di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) boleh terus ke JPJ di tarikh dan lokasi ditetapkan atau ke mana-mana cawangan pejabat pos.

“Pelanggan juga boleh memperbaharui insurans motor mereka di kaunter pejabat pos atau dalam talian melalui laman sesewang dan aplikasi mudah alih,” katanya.

Mereka yang ingin mendapatkan maklumat lanjut bolehlah melayari AskPos di www.pos.com.my atau terus ke aplikasi mudah alih Pos Malaysia.

Terdahulu, Menteri Pengangkutan Datuk Seri Wee Ka Siong mengumumkan tempoh moratorium untuk memperbaharui lesen kenderaan bermotor dan lesen memandu dilanjutkan hingga 31 Disember 2021.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved