fbpx

Isuzu D-MAX AT35 dari Arctic Trucks, gaya lebih garang dan rugged, untuk UK sahaja

isuzu d-max at35 07

Ford baru-baru ini memperkenalkan Ranger Splash di pasaran Amerika Syarikat (AS), dan tidak lama kemudian, Isuzu pula mendedahkan D-MAX lebih rugged, iaitu AT35. Trak yang lebih garang ini dibangunkan oleh Arctic Trucks.

Apa yang ada pada D-MAX versi AT35? Ia mendapat casis yang lebih kukuh, suspensi Bilstein Performance, pemijak tepi khas, dan rim 35-inci dengan tayar all-terrain. Kelengkapan tambahan ini sememangnya memberikan gaya lebih garang, dan ini dibantu dengan fender yang terkeluar.

Di bahagian dalam pula, Arctic Trucks memberikan perehat kepala, penutup pemijak sisi, karpet lantai dan kemasan kulit dari jenama itu. Ciri teknologi termasuklah Apple CarPlay dan Android Auto, Bluetooth, port HDMI, lapan pembesar suara, dan paparan infotainmen 9-inci.

Untuk keselamatan, Isuzu D-MAX AT35 dilengkapi ciri-ciri terkini seperti Traffic Sign Recognition, Emergency Lane Keeping, kamera undur, pengesan parkir, Forward Collision Warning, dan Autonomous Emergency Braking.

Versi AT35 hanya boleh didapati dengan enjin 1.9-liter turbodiesel yang berkuasa 16hp dan 360Nm tork. Enjin ini hadir dengan pilihan kotak gear manual dan automatik, kedua-duanya 6-kelajuan.

D-MAX AT35 akan dibina dengan kerjasama Arctic Trucks dan Isuzu UK. Ia akan mula dijual sekitar Februari 2022.

Ia tidak akan masuk ke Malaysia, tetapi mungkin pemilik D-MAX di sini boleh menggunakan resepi sama untuk mendapatkan hasil rupa garang seperti AT35 ini?

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved